REKLAMA
Znaleziono 2241 wyników
Logistyka i dostawy. Klucz do e-sukcesu [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Logistyka i dostawy. Klucz do e-sukcesu [RAPORT]
Polscy konsumenci mają bardzo różne style zakupowe. Pytani o nie wskazują m.in. na zakupy świadome – kiedy czytają dokładnie opisy, porównują skład i analizują cechy produktów, planowe – gdy mają wyznaczony budżet i listę zakupową, nowoczesne – z wykorzystaniem aplikacji mobilnych czy wygodnych dostaw do automatów paczkowych i dokonywane w zaufanych miejscach, jak np. aplikacje zakupowe, gdzie dokładnie wiedzą, jak wygląda cały proces zakupu i są pewni, że produkt do nich dotrze.
Amerykański gigant kupił większość akcji wrocławskiej firmy technologicznejartykuł
Pokaż artykuł
Amerykański gigant kupił większość akcji wrocławskiej firmy technologicznej
Amerykański Semrush, wiodąca platforma zajmująca się widocznością w Internecie, staje się większościowym akcjonariuszem Brand24 w transakcji wartej niemal 55 mln zł. Synergia biznesowa, efekt skali i wymiana unikatowego know-how umożliwi Brand24 skokowy rozwój i dotarcie do ponad 100 000 klientów, korzystających z Semrush na całym świecie.
85 lat produkcji opon w Dębicy. Od Stomilu do największej fabryki opon Goodyear w Europieartykuł
Pokaż artykuł
85 lat produkcji opon w Dębicy. Od Stomilu do największej fabryki opon Goodyear w Europie
Dębicka fabryka opon świętuje w kwietniu bieżącego roku 85 lat istnienia i bogatej historii – od powołanej do życia w 1939 roku Fabryki Gum Jezdnych Stomil po dzisiejszy nowoczesny zakład rozwijany od 29 lat przy wsparciu strategicznego inwestora, amerykańskiej firmy Goodyear. Dębicki zakład, który jest jednym z największych pracodawców na Podkarpaciu, produkuje innowacyjne opony pod różnymi markami z portfolio Goodyear na rynek polski i europejski, w tym opony na tzw. pierwsze wyposażenie dla największych producentów aut. Polska fabryka jest największą fabryką Goodyeara w Europie.
[Polska] Mieszkanie dla Młodych – od A do Zartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Mieszkanie dla Młodych – od A do Z
1 stycznia 2014 roku weszła w życie Ustawa o pomocy państwa w nabyciu pierwszego mieszkania przez mł...
[Polska] Do 2022 roku wszyscy będą mieszkać w Inteligentnym Domuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Do 2022 roku wszyscy będą mieszkać w Inteligentnym Domu
Z badań "The Future Smart Home: 500 Smart Objects Will Enable New Business Opportunities" przeprowad...
[Polska] Walka deweloperów na promocjeartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Walka deweloperów na promocje
Nowe mieszkania sprzedają się świetnie, ale ofert na rynku szybko przybywa. U progu jesieni, jak się...
Przegląd Inwestycyjny - inwestycje w Polsce 3/2018artykuł
Pokaż artykuł
Przegląd Inwestycyjny - inwestycje w Polsce 3/2018
Przegląd Inwestycyjny - inwestycje w Polsce -> to nowość na portalu Investmap.pl. Co kilka-kilkan...
Grzegorz Tarnowski Family Gardenfirma
Pokaż firmę
Grzegorz Tarnowski Family Garden
Al. Stanów Zjednoczonych, 20, lok. 86
firma
Pokaż firmę
Londyńczyk przeprowadzki i transport
Warszawa, Lipowa 188
firma
Pokaż firmę
Londyńczyk przeprowadzki i transport
Warszawa, Lipowa 188
Varitex Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Varitex Sp. z o.o.
Łódź, Stanisława Żeromskiego 96
Nowe otwarcia i modernizacje – Aleja Bielany poszerza portfolio najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia i modernizacje – Aleja Bielany poszerza portfolio najemców
Minione półrocze to dla Alei Bielany intensywny okres wzbogacania tenant mixu o topowe, oczekiwane przez klientów marki. Wysokiej dynamice otwarć towarzyszy także szereg inwestycji, w ramach których realizowane są modernizacje wspólnych stref wypoczynku i rozrywki.
Powstanie nawet 2500 nowych miejsc pracy. GLP planuje rozbudowę parku logistycznego oraz lokalnej infrastruktury w Lędzinachartykuł
Pokaż artykuł
Powstanie nawet 2500 nowych miejsc pracy. GLP planuje rozbudowę parku logistycznego oraz lokalnej infrastruktury w Lędzinach
GLP, wiodąca międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach w nieruchomości, cyfrową infrastrukturę i energię odnawialną, planuje rozbudowę parku logistycznego w Lędzinach. Oprócz nowoczesnej przestrzeni magazynowo-produkcyjnej, przewidziano też wiele rozwiązań, które wpłyną na codzienny komfort lokalnej społeczności, w tym nową infrastrukturę drogową i ogólnodostępne tereny zielone.
Coraz więcej magazynów w Polsce powstaje na terenach typu brownfieldartykuł
Pokaż artykuł
Coraz więcej magazynów w Polsce powstaje na terenach typu brownfield
– Budowanie magazynów na terenach poprzemysłowych jest trudniejsze i bardziej skomplikowane. Pochłania dodatkowy czas i pieniądze. Jednak tam, gdzie brakuje ziemi, wykorzystanie gruntów typu brownfield okazuje się doskonałą alternatywą dla deweloperów. Jednocześnie jest to działanie zgodne z duchem zrównoważonego rozwoju i wspierające rewitalizację miast – twierdzą Jakub Kurek, Dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych, Newmark Polska, oraz Michał Rafałowicz, Dyrektor Regionalny w Newmark Polska.
Najem instytucjonalny w Polsce – mała skala, rosnący potencjał [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Najem instytucjonalny w Polsce – mała skala, rosnący potencjał [RAPORT]
Wysokie stopy procentowe, potencjalne zmiany legislacyjne oraz podatkowe dotyczące sektora najmu instytucjonalnego są jednymi z najczęściej wymienianych wyzwań wskazywanych przez kluczowych graczy, które mogą stanowczo zahamować dopiero raczkujący sektor najmu – wynika z raportu "Najem instytucjonalny – mała skala, rosnący potencjał. Przegląd rynku PRS w Polsce – podsumowanie 2022 roku" opracowanego przez PwC Polska.
Coraz więcej magazynów w Polsce powstaje na terenach typu brownfieldartykuł
Pokaż artykuł
Coraz więcej magazynów w Polsce powstaje na terenach typu brownfield
– Budowanie magazynów na terenach poprzemysłowych jest trudniejsze i bardziej skomplikowane. Pochłania dodatkowy czas i pieniądze. Jednak tam, gdzie brakuje ziemi, wykorzystanie gruntów typu brownfield okazuje się doskonałą alternatywą dla deweloperów. Jednocześnie jest to działanie zgodne z duchem zrównoważonego rozwoju i wspierające rewitalizację miast – twierdzą Jakub Kurek, Dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych, Newmark Polska, oraz Michał Rafałowicz, Dyrektor Regionalny w Newmark Polska.
Niemiecka firma TRUMPF Huettinger otworzyła nową, wielką fabrykę high-tech w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma TRUMPF Huettinger otworzyła nową, wielką fabrykę high-tech w Warszawie
Kolejna wielka inwestycja zagraniczna w Polsce. Niemiecka firma TRUMPF Huettinger otworzyła supernowoczesną fabrykę high-tech w Warszawie. Inwestor ma w planach zatrudnić w niej 600 osób, a w ciągu roku liczba może zbliżyć do około tysiąca.
MŚP czyli najważniejszy sektor gospodarki w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
MŚP czyli najważniejszy sektor gospodarki w Polsce
Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa są kluczowym motorem rozwoju wysoko rozwiniętego państwa. Mimo, że ten “dogmat ekonomiczny” powinien być oczywisty dla każdego, to w Polsce wielu ma skłonność do przeceniania roli zarówno największych firm (w tym ponadnarodowych korporacji) z jednej, jak i gospodarki centralnie planowanej (w tym ogromnych konglomeratów państwowych) z drugiej strony. Polskie Towarzystwo Gospodarcze jako organizacja wprost (oddolnie) wywodząca się z sektora MŚP, od lat stara się walczyć ze szkodliwymi mitami na jego temat oraz zabiegać o należne miejsce reprezentowanych przez siebie podmiotów w debacie publicznej.
Znane marki debiutują w centrum handlowym Bonarka w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Znane marki debiutują w centrum handlowym Bonarka w Krakowie
Centrum Handlowe Bonarka poszerzyło swoją ofertę w segmencie mody męskiej oraz biżuterii luksusowej. Do grona najemców dołączyły dwie marki odzieżowe z kolekcją męską: w stylu włoskim Borgio i rodzima marka Recman. Nowym najemcą jest też jubiler SAVICKI, oferujący bogaty wybór biżuterii luksusowej. Nowy salon w Krakowie otworzyła również​​ amerykańska marka Crocs.
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?
Klienci nadal chcą kupować w galeriach – średni wzrost obrotów w 2022 roku w stosunku do przedpandemicznego 2019 roku wynosi ok. 11 proc. Na tym trendzie skorzystają ci gracze, którzy będą potrafili elastycznie dopasować swój model do przyzwyczajeń i oczekiwań współczesnego klienta, mówiła Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca krakowskiej firmy deweloperskiej oraz wiceprezes zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych podczas panelu "Zakupy, rozrywka i praca w czasach pandemii" na Forum Rynku Nieruchomości, który odbył się w dniach 19-20 czerwca br. w Sopocie. W swoim komentarzu podsumowuje i rozwija najważniejsze trendy na rynku retail.
REKLAMA